ח"כ רחל עזריה מסכמת בפוסט בפייסבוק את פעילותה בכנסת העשרים:"בשנים האחרונות הייתי מעורבת באינספור מאבקי דת ומדינה. בכולן ניצחנו בשטח. ב9.4 כולנו נלך להצביע כשדת ומדינה הוא אחד השיקולים בהצבעה

אתמול, שלישי 5.2.2019 פרסמה ח"כ רחל עזריה פוסט בחשבון הפייסבוק שלה, בו היא מסכמת את פעילותה בכנסת העשרים.

ח"כ רחל עזריה  מונה בפוסט  בין השאר את המאבק נגד הדרת נשים, פתיחת שוק הכשרויות לתחרות וחוק המקוואות, וקובעת כי הגם שבכנסת התהליכים הם איטיים, בשטח מאבקים אלו ניצחו. בסוף דבריה קראה ח"כ עזריה להצביע בבחירות לכנסת העשרים ואחת, כשסוגיות הדת ומדינה יהיו שיקולים מרכזיים.

ח"כ רחל עזריה (כולנו): "ההחלטה של ראש עיריית טבריה להפעיל תחבורה ציבורית בשבת מבורכת, ונותנת מענה אמיתי לאנשים שרוצים לבלות בכיף בכנרת ביום המנוחה השבועי שלנו. אני דתיה ואיני נוסעת בשבת. אך הגיע הזמן לפתור את העניין הזה, כך גם מוצע באמנת גביזון מדן. הפעלת התחב"צ בשבת תעשה על ידי פרויקט נוע תנוע, שצמח מהשטח ועובד יופי כבר בכמה ערים.באותו זמן, בכנסת, מעלים פעם אחר פעם הצעות חוק לתחבורה ציבורית בשבת, ופעם אחר פעם הן נופלות. אבל המציאות לא מחכה להצעות חוק, היא משתנה באמצעות עבודה קשה בשטח. וזה לא מפתיע. בשנים האחרונות הייתי מעורבת באינספור מאבקי דת ומדינה. החל במאבק בהדרת נשים, דרך הקמת השגחה פרטית- פרויקט הכשרות האלטרנטיבי, ועד מאבק למען טבילה ללא בלנית ולפי רצון האישה. בכולן ניצחנו בשטח. והכנסת? היא ישרה קו במקרה הטוב ובמקרה הרע – הקשתה.  בקדנציה האחרונה פעלתי למנוע חוקים שנועדו לפגוע בדיוק בהצלחות האלה – חוק הכשרות של דרעי, חוק המקוואות של גפני, חוק השבת של מיקי זוהר. חוקים שהיה צריך לעצור כדי לאפשר לשטח להמשיך לפעול. ב-9.4 כולנו נלך להצביע, כשדת ומדינה הוא אחד השיקולים בהצבעה, אך חשוב לדעת שההצבעה היא החלק הקטן, השינוי הגדול מגיע ויבוא בעיקר מעבודת שטח לאורך זמן. ומי ייתן והשבתות שלנו לא יהיו מוקדי מאבק אלא שבתות של שלום".