ח"כ מירי רגב: "טיפולי המרה- גורמים לתסכול ואובדנות בקרב הומוסקסואלים צעירים"

את הדברים כתבה הבוקר (25.3) ח"כ מירי רגב בעמוד הפייסבוק שלה. ח"כ רגב מוחה כנגד הפניית נערים לטיפולי המרה מינית על ידי אירגון "עצת נפש".

עוד כתבה ח"כ רגב כי " היום נודע לי כי ארגוני הלהט"ב בישראל פנו לרשם העמותות וליועץ המשפטי בקריאה לחקור את התנהלות העמותה. ברצוני לחזק את ידיהם ולקרוא לגופים האחראיים לבדוק את החשדות הקשים העולים מהתחקיר. לא יתכן כי עמותה רשומה בישראל תפעל להסית נגד אוכלוסייה שלמה, תפר את כללי האתיקה הפסיכולוגיים הבסיסיים ותטעה בצורה בוטה את ציבור הפונים אליה, תוך קבלת כספים עבור כך."

להלן דבריה של ח"כ רגב:

"הומוסקסואליות איננה נטייה מינית כי אם הפרעה פסיכולוגית…הומוסקסואלים מתאבדים מפני שהם הומוסקסואלים"

אלה רק חלק מהאמירות המזעזעות שתמצאו באתר האינטרנט של ארגון "עצת נפש", שמפנה נערים מבולבלים ומפוחדים לטיפולי המרה. גם אני קראתי את הכתבה שחשפה את שיטות הפעולה של הארגון, והזדעזעתי. אחרי שהגופים הפסיכולוגיים המקצועיים בישראל ומשרד הבריאות הזהירו מפני השיטה הזו, שהוכח כי היא גורמת לתסכול ואובדנות בקרב הומוסקסואלים צעירים, ממשיך הארגון להפנות את הפונים אליו ל"מטפלים" בלתי מוסמכים שמפעילים שורה של לחצים נפשיים על אלה שיותר מכל זקוקים לתמיכה והבנה. היום נודע לי כי ארגוני הלהט"ב בישראל פנו לרשם העמותות וליועץ המשפטי בקריאה לחקור את התנהלות העמותה. ברצוני לחזק את ידיהם ולקרוא לגופים האחראיים לבדוק את החשדות הקשים העולים מהתחקיר. לא יתכן כי עמותה רשומה בישראל תפעל להסית נגד אוכלוסייה שלמה, תפר את כללי האתיקה הפסיכולוגיים הבסיסיים ותטעה בצורה בוטה את ציבור הפונים אליה, תוך קבלת כספים עבור כך."

לסטטוס המלא בעמוד הפייסבוק של ח"כ מירי רגב, לחצ/י כאן